Enige mediapartner: vakblad Bouwen met Staal
Er bestaat echter nog al wat onduidelijkheid over welke vakbladen betrokken zijn bij de Staalbouwdag. Mogelijk wordt of bent u benaderd door uitgevers die een ‘Staalbouwdag-special’ willen maken waarin u kunt adverteren, al dan niet in combinatie met een artikel/bedrijfsprofiel, banner en social media. Een voorbeeld hiervan is ‘Beton & Staalbouw’ dat jaarlijks zo’n een Staalbouwdag-special uitbrengt.
Uitgevers zijn hier uiteraard vrij in. Bouwen met Staal is echter niet in deze initiatieven en activiteiten betrokken. Van ‘publicatie in samenwerking met Bouwen met Staal’ is geen sprake. Deze vakbladen liggen dan ook niet op de beursvloer van de Staalbouwdag en worden daar ook niet verspreid.
De enige mediapartner van de Staalbouwdag is het vakblad Bouwen met Staal. Er zijn 2 bijzondere uitgaven:
Staalbouwdag SPECIAL (aug)
De augustuseditie van het vakblad Bouwen met Staal informeert alle potentiele bezoekers over hetgeen zij kunnen verwachten omtrent het programma, lezingen, keynotesprekers, ed. Deze editie is uitermate geschikt voor standhouders om hun producten/diensten voorafgaand aan het event onder de aandacht te brengen.
Staalbouwdag BEURSEDITIE (okt)
De oktobereditie wordt – naast de reguliere 5.300 abonnees – in een extra verhoogde oplage (1.600 stuks) gedrukt en meegegeven aan alle bezoekers op de Staalbouwdag.
Meer informatie kan u opvragen bij Erik de Jong via email of telefoon +31 (0)23 73 70 763.